miercuri, 26 septembrie 2012

Word for bitches [Partea a II-a]

Nota: Cand ma refer la "bitches" sau zic ceva despre cineva, nu se refera neaparat la feminin, substantivele, caracteristicile si restul sunt trecute la feminin deoarece ma refer la "persoana"

Tarfelor din lumea-ntreaga, va doresc muie, muuulta muie! You can be my bitch if you want to! 

O fac ca vreau si ca pot, si tu o sa mori din cauza asta, ca pe tine te fute atat de tare incat, oricat de mult te-as fute eu
n-ai simti-o atat de tare pe cat de tare te fute faptul ca esti inferior mie, esti varza, te fute?! Ah, DA! dar stai n-are cum ca doar e word for bitches two, numai ca e la plural.

Si? Iti place sa stai cu ea toata ziua in gura? Nu te plictisesti sa lingi lumea in cur? Sa iei muie ca sa fi vedeta-n scoala? Sa povestesti la toti ca ti-ai spalat fata-n sloboz si e mai fina? Indeed. Epic win for me, and i have to tell you that because I'm the one who will save the world!

I'm sexy. Somebody has to do it. I know it's hard, but I can deal with it!

Reactionez cum vreau eu, am puterea de a o face, si pot s-o fac daca vreau. Daca vreau esti cacat, daca nu, nu esti, da'daca vreau ceva, asa e! N-ai nici un drept sa-mi zici mie ce sa fac, te duci dreacu cu tot cu moartea ta-n chinuri. Lent si dureros, pe scurt, sa ma repet, in chinuri.

Ahaaa, deci te fute 'uh? Sa te futa! Ca meriti, panaramo, tarfo, urato, ratato, distruso, fainoaso, oparito, explodato, gaurito, trantito [ma refer la "persoana" aia (persoana = 2 persoane) nu ma refer la sexul lor, si scriu cum vreau pentru ca pot si am dreptul s-o fac, si pot profita la maxim de dreptul asta, c-asa vreau eu, eu "L"].

N-am, n-am, n-am, n-am. Baa, esti prost? Acum te-nteleg, poti s-o faci, da n-o mai face ca nu te-ajuta cu nimic, si zic asta doar asa, ca cica mi-ar pasa mie, da'n-are rost. Schizofrenie, si suferim toti, si ma bucur ca eu cel mai mult.


Do what you love, and fuck the rest! ---> Si asta fac de cel putin...cand vreau eu, cum vreau eu, ce vreau eu, de ce vreau eu, ca vreau eu!

Dar haide sa continuam cu Word for bitches, ca doar n-ai aparut degeaba in viata mea! Bine, rostul tau pe pamant egal cu zero, de aia scriu aici, ca sa va gasesc voua [bitches] rostul! Fiti mandri! Esti larga! pardon, Vedeta!

Si? Iti place pula? Da?!?! Mai spune-ne:O, sunt interesat sa aud caaat mai multe. (si ironia isi croieste drum prin capul meu, un drum de genul bass)

Si ce sa va mai zic voua? Voua, neimportantii, inferiori mie, sclavi ai lumii false. Am sa-nchid prin:

"Kill yourself. All the "cool" people are doing it!" 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu